יום שבת, 28 ביוני 2014

אלישבע הניג אירידיולוגית מומחית


אני רוצה לשתף אתכן בחוויה מיוחדת שעברתי
מזה זמן רב עוברת בי מחשבה –ללכת לאירידיולוגית . אבל פה ושם עם מירוץ החיים לא התפנתי לברר על הנושא ולקבוע תור. והנה, גילגלה ההשגחה וקיבלתי המלצה על אירידיולוגית. החלטתי-זו הזדמנות. הגיע הזמן לטפל בבריאות שלי !
בבית נעים בגבעתיים נמצאת הקליניקה של אלישבע הניג, אישה נחמדה המומחית לאירידיולוגיה ,אשר קיבלה אותי במאור פנים.

אלישבע בנעימות סיפרה לי על חייה ועברה כמורה. בהמשכם הגיעה אל האירידיולוגיה והתמקצעה בה. העדות לכך הן  תעודות רבות ברפואה המשלימה, הן בתזונה והן בטיפול גוף-נפש, התלויות על קיר הקליניקה.
 
ישנן שתי שיטות באירידיולוגיה, כאשר כל אירידיולוג משתמש בשיטה אחת. אלישבע היא היחידה בארץ שלמדה ומומחית בשתי השיטות, ומאבחנת באמצעות שילוב ביניהן !
אלישבע אירידיולוגית מומחית ומוסמכת ורואים שהיא אוהבת את עבודתה

היכולת שלה לאבחן בדיוק את מקור הבעיה מדהימה! וזאת בלי שהכירה אותי לפני ובלי שפירטתי באוזניה את מטרת בואי !
אלישבע צילמה את העין בזויות שונות. לא פולשני, לא כואב. פשוט צילום. היא העבירה את התמונות למחשב- והתחלנו באבחון

לאור מה שראתה, שאלה אלישבע שאלות מדויקות
– את סובלת מאנמיה? סוכרת במשפחה? ממש קלעה לנקודות נכונות...ואז נגעה בנקודה חזקה –את סובלת מבעיות בבטן!  פשוט קלעה למטרה, שנתיים אני סובלת והרופא לא מוצא ממה. היא ממש אמרה לי במפורש מה הסיבה ומה הבעיה.
בנוסף כתבה המלצות על קומפלסים וצמחים מסוימים שעלי לקחת על מנת לטפל בבעיה.
מה שאהבתי אצלה הוא שבניגוד לאירידיולוגים אחרים, שאמנם נותנים אבחון,  אך גם דף המלצות לקניית צמחי מרפא בשווי אלפי שקלים איתם הם עובדים. הם לא מגלים מה שם הצמחים ומה הפורמולות, כדי שייקנו דווקא מהם, ובעלויות גבוהות. אצל אלישבע זה אחרת, בסוף הפגישה מקבלים סיכום ביקור מסודר ומפורט עם הבעיות+ המלצות לדרכי טיפול ושמות הצמחים והקומפלסים לטיפול אותם ניתן לקנות בחנויות טבע. ההרגשה היא הרבה יותר נעימה ללא לחץ שיווקי! מרגישים שמטרתה רק לעזור לכוון ולסייע לאדם שמולה ! כזו איכפתיות לא רואים אצל כל אחד!

אלישבע מסודרת , כל הפגישה מתועדת וכתובה , מקבלים העתק וסיכום גם מודפס ביד וגם באימייל.מומלץ לכל אישה ואיש.
אני מהפגישה השכלתי.
ניתן לראות ולהתרשם מהמקצועיות ויתר התחומים שאלישבע מטפלת באתר שלה : http://www.elisheva.co.il/
ממליצה גם על דף הפייסבוק שלה- היכנסו ועשו לייק  - https://www.facebook.com/ehenig


אלישבע הניג
03-7322668
054-4657977

טלפקס: 03-5716940 
 

תגובה 1: