יום שבת, 28 ביוני 2014

צעצועי התפתחות לגיל חצי שנה עד גיל שלוש


רשת סקאל טויס היא  יבואנית של חברת צעצועים הוט ווילס, פישר פרייס, מאנסטר היי ועוד, יש להם מגוון של צעצועים לימודיים וחינוכיים המיועדים לגיל הרך -צעצועי התפתחות דוברי עברית מסדרת הצעצועים צחק ולמד.
הנה מוצר שלהם לדוגמא:

כמה מתוק!
הנה כמה משחקים מומלצים שלהם:

מפתחות לימודיים –    שני מצבי משחק , מצב  המזמין את הפעוט ללמוד את אותיות האלף-בית, צורות ומספרים. ומצב שני בו פרצופו הצבעוני של המפתח נדלק ומתחיל לנגן שירים ומזמין לריקודים ומשחקים.  מגניב!

מחיר: 99.90 ₪  

 כלבלב לילהבובת לילה המאפשרת לפעוט  לשיר שירים וליהנות ממגוון פעילויות לימודיות עם חבר מקסים. לכלבלב שני מצבי משחק אינטראקטיביים. הוא מזמין את הפעוט ללמוד לספור, להכיר צורות ועוד, דרך שירים ומשחקים ועוזר לתינוק להפוך את חווית השינה לטקס מהנה ונעים, כאשר הפעוט מוכן לישון ניתן ללחוץ על ליבו של הכלבלב והוא ינגן שירי ערש המלווים באורות נעימים במשך שלוש דקות.
מחיר: 159.90 ₪  

שלט רחוק שלט קטן ומדליק שנועד לשעשע את הפעוט ולסייע בפיתוח היכולות הקוגניטיביות וביכולות הלמידה שלו, על ידי פונקציות קלות ונוחות לשימוש של  לחיצה על כפתורי השלט, הפעוט יכול ללמוד מספרים, אותיות, צורות, הפכים ותגמולים. השלט מעוצב, צבעוני ומדליק במיוחד.
מחיר: 99.90 ₪


 

פסנתר כלבלב- פסנתר המעוצב בצורת כלבלב מתקתק היוצר חווית למידה מהנה. הפסנתר מלמד את הפעוט מספרים, צבעים, מילים ראשונות, היכרות ראשונה עם בעלי חיים והקולות שלהם. לפסנתר מצב נגינה ויחד איתו ניתן לשיר שירים, להאזין לצלילים ולרקוד ריקודים. 
מחיר: 169.90 ₪  

מצלמהמצלמה מגניבה המלמדת את הפעוט לספור, להכיר צבעים ועוד הרבה דברים מרתקים. המצלמה מציגה לפעוט את עולם הצילום דרך חוויה לימודית ומהנה באמצעותה הוא מפתח את היכולות הקוגניטיביות והלימודיות שלו.

מחיר: 99.90 ₪  
 

המשחקים מתאימים  לגילאי 6-36 חודשים
  ניתן להשיג בחנויות הצעצועים המובחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה