יום שני, 9 ביוני 2014

מניקה ? סובלת מפטמות סדוקות /כואבות? יש פיתרון

ההנקה ידועה בחשיבותה הגדולה וסגולותיה הרבים התורמים לבריאות התינוק והאם, כמעט ואין אמא שלא רוצה להניק, אבל הימים הראשונים עלולים להיות מלווים בקשיים פיזיים, כאבים, מחסור בחלב, הרמת ידיים מהירה בשל החשש שהילד לא מקבל את המנה המומלצת ועוד. כל אלו ועוד קשיים טכניים התחלתיים, העלולים למנוע מהאם את פעולת ההנקה, וליצור דיסוננס ותחושת פספוס.

אחוז היולדות בארץ אשר בחרו בהנקה נמצא בעליה משמעותית משנה לשנה, וזאת ע"פ דוח נתונים שפרסם משרד הבריאות בשנת 2012. יחד עם זאת, רבות המניקות אשר סובלות מתופעות מטרידות וכואבות.
רבות סובלות בתחילת ההנקה מפטמות סדוקות, יבשות וכאבות .

אבל אין צורך לסבול ! גם ככה הכל כואב אחרי לידה אז אם אפשר להקל לא נעשה זאת? יש היום המון תכשירים שנועדו להקל עליך האמא המניקה!   

ברצוני להציג לך 2 מוצרים שנועדו להקל על הבעיה- קרם וקומפרס


   מולטי מאם קומפרסים ו- מולטי מאם באלם.

באלם של Multi-Mam- מיועדת למריחה חיצונית על הפטמות, תפקידה להגן על עור הפטמות ומסביב להן, למנוע התייבשות וסדקים, לשמור על עור רך גמיש ובריא במהלך ההנקה ולאחריה. הבאלם מבוסס על שמנים צמחיים ושעוות דבורים מטוהרת, ולמעשה מהווה תחליף לשימון הטבעי של עור הפטמה אשר הוסר בעקבות ההנקה. המוצר טבעי לחלוטין ולכן אין צורך להסירו לפני ההנקה. טעמו וריחו ניטראלי.

השימוש בבאלם יעיל ואף נכון כטיפול מניעתי, לשימוש עוד לפני תחילת ההנקה, כהכנת הפטמה להנקה עוד בזמן ההיריון וכמובן בתקופת ההנקה.

קומפרסים של Multi-Mam – קומפרסים המיועדים לטיפול והרגעה של תופעות הכאב סביב הפטמה, והם מהווים גישה חדשנית לטיפול מידי וטבעי בפטמות פצועות וסדוקות. הקומפרסים ספוגים בג'ל ביו אקטיבי המכיל את המולקולה QR2 שמנטרלת את החיידקים המזיקים בדרך יעילה וטבעית, ומשרה תנאים אופטימליים לעור באזור הפטמה.



השימוש בהם, מקל ומרגיע מידית את העור העדין של הפטמה ומסביב לה. הקומפרסים מפחיתים את הכאב ואף מטפלים ומונעים זיהומים שעלולים להיווצר סביב הפטמה. הקומפרסים מעניקים הגנה מפני פטרייה וזיהומים, ותומכים בתהליך הריפוי הטבעי של הפטמה. המוצר טבעי לחלוטין ונטול חומרים משמרים וחומרי טעם וריח.  אין צורך להסיר לפני ההנקה

אופן השימוש:
באלם: מומלץ למרוח כמות קטנה על כל אזור הפטמה לפחות פעמיים ביום. ניתן להשתמש לפי הצורך וללא הגבלה.

קומפרסים: יש להניח את הקומפרס בצידו הספוג בג'ל על הפטמה לפי הצורך אך לפחות למשך 5 דקות. יש לחזור על הפעולה לפי הצורך .
בכל אריזה 12 קומפרסים. מחיר לצרכן: כ- 60 שקל.
מיובא ומשווק על ידי חברת התרופות והציוד הרפואי "דרורת". להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ.
לבירור נקודת מכירה : 03-682225, בפייסבוק: מולטי מאם
https://www.facebook.com/MultimamMwltyMm

 הנקה נעימה מועילה ומהנה!

 
 
 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה