יום רביעי, 6 באוגוסט 2014

מולטי ג'ין- נגד זיהום נרתיקי מים ובריכה

ים בריכה חוף ג'קוזי- הידעתן שכל אלו עלולים לגרום לזיהומים בנרתיק?

מולטי ג'ין חושפת נתונים חדשים מסקר נשים:

56% מהנשים סובלות בקיץ מזיהומים בנרתיק! 34% סובלות מתופעות וגינליות לאחר בילוי בבריכה/ בג'קוזי

מה יש בקיץ הזה ולמה אסור לך להתעלם?


כשהקיץ מגיע הוא מעלה אתו המון תהיות בקרב נשים. תמיד לקראת הקיץ עולה מודעות לשומנים מיותרים בגוף, לאיזה פצעון בולט שאי אפשר להסתיר בחושך, עם צעיף או עם בריכת מייק אפ ורשימת הדימוי העצמי שלנו לא נגמרת. אז אם זה לא מספיק, גם הרצון להשתכשך במי הבריכה והים הצוננים- מזיקים לנו, הנשים, לא פחות. איך? פטריות וזיהום וגינאלי המתרבה בעיקר בגלל מקורות המים הרבים שאנחנו נמצאות בהם.

חברת "מולטי ג'ין", המציעה סדרת מוצרי טיפול טבעי בזיהומים וגינליים, יצאה בסקר חדש בקרב נשים, שחושף נתוני קיץ שמחייבים התייחסות ומודעות.



מהסקר עולה כי:

56%  נשים סובלות בקיץ במיוחד מבעיות בנרתיק כמו גרד, ריח או הפרשות מרובות.

34% מהנשים סובלות לאחר בילוי בבריכה או בים -  מתופעות וגינליות כגון גרד, הפרשות מרובות ואי נוחות.

עוד נשאלו הנשים, כיצד הן פועלות כשמופיעים התסמינים הנ"ל, ונמצא כי רק 39% מהסובלות ניגשות לרופא לקבלת טיפול!

36% לא מטפלות כלל וממתינות שיעבור

11% ניגשות לרוקח ומבקשות טיפול טבעי או ללא מרשם.


** הסקר נערך בקרב נשים בגילאי 21 עד 35 – בעמוד הפייסבוק של החברה.

מעטות הנשים שנמנעות מלרבוץ לפחות כמה פעמים טובות במהלך הקיץ בבריכה, בים או בג'קוזי במהלך הקיץ החם והמעייף. מה שרובנו לא יודעות וגם אם כן יודעות אז מדחיקות קלות  את העובדה שכל עוד לא נקפיד על איזון נכון (ההסבר בהמשך), אנחנו פוגעות למעשה בפלורה הווגינאלית ללא ידיעה וחושפות אותה לפגיעה מחיידקים ומשנים את רמת החומציות שלה בגופנו. הפלורה בווגינה מורכבת משני סוגי חיידקים: המועילים והמזיקים- והם חיים בהרמוניה ביחד ומביאים לאיזונה הבריא של הפלורה.

ברגע שאנו טובלות בבריכה ובג'קוזי, נחשפת הפלורה הווגינלית לחומציות שנמצאת בכלור והיא מוציאה מאיזון את חומציות הפלורה הטבעית. למה זה גורם בפועל? שתי בעיות מרכזיות: האחת היא זיהום חיידקי, כאשר יש ריבוי של חיידקים מזיקים מעודדי מחלה, לעומת החיידקים המועילים, משמע, איזון פגום. השנייה היא פטריה (הקנדידה)- שלאחר החשיפה יש לה תנאים מעולים הרבה יותר להתפתחות  בווגינה, מאחר ופטריות חובבות אזורים לחים. 

 "מולטי ג'ין" שפותחה במטרה לספק פתרון כולל לכל הבעיות הווגינליות ולספק חומת מגן לווגינה, מציעה מוצר אופטימלי המיועד לטיפול ומניעה של פטרת הנרתיק - 'פלורה פלוס'. התכשיר "פלורה פלוס" עשיר בפרה ביוטיקה העוזר למחייתם של החיידקים המועילים בסביבת הנרתיק ובכך האיזון בפלורה הטבעית, נשאר גם לאחר בילוי בבריכת כלור. ברגע שהאיזון נשמר, לקנדידה אין תנאים להתפתח ולגדול וכך ניתן לשמור על נרתיק נקי מזיהומים.  התכשיר קל ונוח לשימוש ויש לו צינורית מיוחדת להחדרת הג'ל אל הנרתיק.

זיהומים וגינליים הם תופעה שכיחה במיוחד, וכ75% מהנשים סובלות מהם לפחות פעם אחת במהלך חייהן. כ- 40% מהן סובלות  מזיהומים חוזרים ונשנים. עבור נשים אלה מדובר בפגיעה ממשית באיכות החיים, פגיעה באינטימיות ואף באיכות הזוגיות. זיהומים ופטריות, יגרמו לתחושת גרד, הפרשות או ריח חריף, ושכיחותם  עולה בקיץ.


"פלורה פלוס" כמו כל מוצרי סדרת התכשירים הווגינליים "מולטי ג'ין" -  מבוסס על חומרים טבעיים בעלי יעילות מוכחת מחקרית וללא חומרים משמרים או בישום, וכולל את הפטנט העולמי של החברה -   תרכובת QR2  - המאפשרת לראשונה לפגוע ולחסל את החיידקים המזיקים (פתוגנים) מבלי להשפיע ולפגוע בחיידקים הידידותיים.


טיפ טבעי של 'מולטי ג'ין' –  בצאתך מהבריכה/ים/ג'קוזי – וודאי שהעור שלך יבש באזור  הנרתיק לפני שתלבשי את בגדייך. אזור לח וחם מהווה קרקע פורייה להתפתחות ושגשוג של פטרייה.

"פלורה פלוס" כולל מארז של 5 מנות חד פעמיות 69.9 ₪. להשיג  ברשת "סופר פארם" ובבתי מרקחת ברחבי הארץ.




אתר החברה www.multi-gyn.co.il או בטלפון 03-6822258


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה