יום רביעי, 3 ביוני 2015

פסטיבל האור ירושלים 2015 ilghtinjerusalem

חגיגה של צבעים בעיר העתיקה בירושלים  -פסטיבל האור 2015 בירושלים נפתח אתמול בפתיחה חגיגית בהשתתפות ראש העיר ניר ברקת, והיינו שם כדי לספר לכן על כך!

הפסטיבל התחיל אתמול- 03.06.15 וימשך עד 11.06.15 (כולל)
טז'- כד' בסיון תשע"ה -3-11/6/2015 
בין השעות 20:00-23:00 (במוצ"ש -שעה אחרי צאת השבת עד לחצות)
מה יש לנו בפסטיבל?נקדים ונאמר שהכניסה חינם ופתוחה לקהל הרחב ללא תשלום,
מהו הפסטיבל? פסטיבל זה נהוג בכל העולם, וגם בעיר הקודש ירושלים בירתנו,
באירוע הפתיחה

הפסטיבל מתקיים זו השנה השביעית ביוזמת הרשות לפיתוח ירושלים, בשיתוף המשרד לירושלים והתפוצות, עיריית ירושלים, משרד התיירות ובניהול והפקת חברת אריאל.  הפסטיבל הינו חלק ממערך פעילויות מגוון שנועד לחזק את חוויית הלילה בעיר העתיקה ולעודד ביקורי תיירים ומבקרים לאורך כל שעות היום והערב. 
מתאים לזוגות, משפחות, ואף ילדים.

בכניסה לפסטיבל מקבלים מפה, ובוחרים מסלול מועדף - (אפשר גם לראות את המסלולים באתר של הפסטיבל-  http://lightinjerusalem.org.il/he   ) ומטיילים עצמאית במסלולים .
תוכלו לשוטט בסמטאות הציוריות, בין יצירות מרהיבות מהארץ ומחו"ל ולצפות במיצבים ומיצגים אמנותיים מרתקים ובהקרנות ענק של וידאו על-גבי מבניה המרשימים של העיר העתיקה ועל חומותיה.
שימו לב לתמונות המעלפות- ולא, זה לא צילום מקצועי או פוטושופ, ככה זה באמת נראה, צילמנו מהאייפון!


תיתקלו בעבודת פיסול ייחודית המשלב הקרנת אור על חומות העיר העתיקה,

לראשונה בישראל, עבודת וידאו מאפינג מרהיבה בתלת מימד שנושאה משחק קוים היוצר מרחב דמיוני ומפתיע אשר תוצב בכיכר בתי מחסה (תורכיה).

בואו להכיר את ה"ביביגלו" – האמן הצרפתי, ביבי, מציג איגלו מעוצב ומואר העשוי 250 מכלים ממוחזרים ובעבודה נוספת שלו בפסטיבל הקים האמן יער של דגים מוארים.

"Ring, ging, bling"– מיצג מיוחד ומסקרן של תעתועי אור וצבע המקנה לצופה תחושה של כניסה לתוך סרט מצויר יוצב בתוך מערת צדקיהו (אוסטריה)

מול רחבת שער יפו יפרחו בין לילה פרחי אור חדשים היוצרים צבעוניות מרהיבה. הקהל מוזמן לעקוב אחר האור, להרגע ולהנות ממיצג אור ייחודי ועכשווי (צרפת).

מדוזות ענקיות מוארות יקומו לתחייה בצבעים עזים ויקשטו את חומות מוזיאון מגדל דוד, השילוב בין הצבעים, האורות והארכיטקטורה של החומות יוצר מראה מרהיב ומהפנט. (צרפת)
מיצג אור אמנותי מהולנד - מטוטלת ענקית המורכבת מכדורי אור גדולים ומוארים תוצב בכיכר החורבה תחת הכוכבים ותנוע לצלילי מוסיקה.
שער ילדות – מיצג וידיאו יעטוף את שער שכם המציג את יצירותיהם של ילדי ישראל.
הפסטיבל נקי ומתאים מאוד לציבור שלנו.
אנחנו עשינו תמונות משפחתיות מרהיבות שם,
כמו כן גם השנה מוזמנים המבקרים ובאי הפסטיבל לצלם את המיצגים, להעלות לאתר הפסטיבל ולהשתתף בתחרות התמונה הטובה ביותר בפסטיבל האור.
צוות שופטים המורכב מצלמים מקצועיים יבחן את התמונות ויזכה את הצלמים בפרסים יקרי ערך!
חובבי צילום, זה ההזדמנות שלכם!
אז הזדרזו, זה רק פעם בשנה ורק למשך שבוע!חבל לפספס!


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה