יום שני, 15 ביוני 2015

זבנג דיי- להתפטר ביחד מהכינים- לפני היציאה לחופש הגדול ! zbeng day

משתפת אתכן ביוזמה מבורכת - מיגור משותף למכה השלישית והמאיימת- כ-י-נ-ים!

כל אמא מכירה את היום המבהית בו היא רואה את ילדה מגרד בראש, הסירוק המתיש והשימוש בתכשירים בתקווה שהמכה לא תכה שנית, ואז ,אחרי שבוע לגלות שהסיפור חוזר על עצמו , ולהתאכזב מהסביבה ומהורי ילדי הכיתה והגן האחרים שלא דואגים לשמירה על הגיינת ראש ילדהם וגורמים להידבקויות חוזרות לילדים האחרים.
אז למה שלא נעשה מיגור משותף?
איך זה יכול לקרות?
 סופר פארם ומותג לייף מכריזים על זבנג דיי ב-24.6.2015 ז' בתמוז יום רביעי- שזה שבוע הבא – יום בו כל ההורים יעשו טיפול כינים יחד כדי למנוע הידבקות של ילדים!
רק ככה יתאפשר למגר את התופעה !

 
וכמובן רשתות השיווק קופצות על הרעיון ומציעות מבצעים-אז למה שלא ננצל את ההזדמנות?
 סופר-פארם מציעה מבצע ייעודי לטובת המהלך: קונים תכשיר זבנג של לייף לטיפול בכינים ומקבלים במתנה שמפו או קונדישנר להיגיינת הראש המכילי שמן רוזמרין, שמן עץ התה ושמן נים. התכשיר לטיפול בכינים אינו מכיל חומרי הדברה, ומבוסס על מנגנון פיסיקלי המייבש את הכינים בתוך 10 דקות.

אז מה נותר לכן לעשות?
להפיץ את הבשורה ולעשות שיתוף לפוסט זה בגוגל פלוס/בפייסבוק /במייל/בוואטסאפ.
להצטרף לאירוע זבנג דיי בפייסבוק - https://www.facebook.com/events/404401436428353/ 
לצרף כמה שיותר חברות לאירוע (יש אפשרות בצד שמאל "הזמן" ).זו לא בושה, רק ככה נשבור את מעגל הקסמים הבלתי נגמר של הידבקויות!
לפרטים נוספים מאתר סופר פארם- http://www.super-pharm.co.il/heb/LIFE/zbeng/
אז רישמו לפניכן את התאריך ביומן והצטיידו מראש בחומרים מתאימים!

וקצת טיפים נחמדים לשמירה על ראש נקי והתיחסות נכונה לילד
 
1. רוב המוצרים שקיימים היום בשוק משמידים את הכינים בהצלחה מרובה. איך יודעים שזה הצליח? אם בסוף הטיפול סירקנו את השיער והכינים יצאו מתות, סימן שנפטרנו מהן. אם אחרי טיפול או שניים הן עדיין יוצאות חיות, סימן שהמוצר לא טוב או שלא פעלנו לפי ההוראות. כאמור, אם בסביבה שלכם עדיין יש מישהו שמסתובב עם כינים על הראש, יש סיכוי טוב להישנות הבעיה. 

2. כדי להימנע מכך, נסו שמן רוזמרין. מחקרים מראים שהריח של שמן הרוזמרין דוחה את הכינים. ישנם מוצרים שמערבבים את הרוזמרין עם שמן בסיס אחר כמו שמן שקדים. חשוב לא להגזים: כינים זה מרגיז, אבל אל תשפכו את כל הבקבוק על הראש של הילד. מספיק לטפטף כמה טיפות מאחורי האוזניים והעורף. 

3. המסרק יהפוך לחברכם הטוב ברגע שילדכם יתחיל להראות סימני גירוד. אין טעם להתחיל בטיפול סתם אם המסרק יוצא נקי. הכינים מפרישות דבק חזק מאוד ששומר על הביצים דבוקות לשערה ולעיתים רק אחרי כמה סירוקים ניתן להוציא את הביצים. במקום לשמוע את הילד זועף ובוכה – השתמשו במרכך שיער בעת הסירוק.  
  
4. אי אפשר להרחיק ילדים אחד מהשני בגן או בבית הספר, אבל כן הקפידו לאסוף שיער ארוך ולשמור על היגיינה בסיסית.  

5. יש לילד כינים? שתפו אותו והסבירו לו על הטיפול. אל תגערו בו, זו לא אשמתו. השתדלו להפוך את החוויה לנעימה ככל שניתן.



 

 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה