יום ראשון, 2 באוגוסט 2015

פסטיבל דיסני, דיסני פסטיבל 2015 disneyfestival

הלכנו בשבילכם לסקר את פסטיבל דיסני 2015
קצת פרטים טכנים למי שלא יודע-הפסטיבל יהיה פתוח כל חודש אוגוסט, ממוקם בתל אביב - ליד מרכז הירידים-מאחורי הלונה פארק (למגיעים בתחבורה ציבורית יורדים בתחנה של הלונה פארק והולכים 7 דקות ברגל מסביב ללונה פארק למתחם "הדרייב אין"-תשאלו אנשים איך להגיע כי אין שלטים או הכוונה)
אז מה ראינו?
בחוץ היו דמויות מכוניות שאפשר להצטלם איתם

 לקטנטנים מתחם בימבות ואופניים, ליותר גדולים אופני קארטינג לא ממונעים. וכן מקום ש"מתדלקים" מכוניות ומקבלים תעודה. המתחמים הללו לא מקורים, חלקם מוצלים חלקם לא. היינו אחה"צ, חום אימיים, לשיקולכם.אנחנו נמלטנו פנימה החום בלתי נסבל בחוץ.

בפנים -במתחם המקורה היו המוני ילדים ומבוגרים, מספר מתחמים קטנטן- איפור פנים לילדות, מחתם זריקת כדורים לתוך חורים, דמויות של דיסני להצטלם איתם, פינת יצירה , כדור בדולח שנכנסים אליו ומצטלמים, חנות לממכר מוצרי דיסני. וזהו.
מיצנו את הפעילות בפנים מאוד מהר.
הדבר היחיד שהתלהבנו ממנו הוא המופע שהיה באולם הפנימי של "לשבור את הקרח", מופע של 45 דקות על מסך שמסביב רקדנים ורקדניות שמשתפים במופע גם את הילדים בקהל, חלק מהמופע הוא קריוקי שהקהל שר יחד עם המופע, נירשמה התלהבות בקהל . מופע מאוד יפה . מתאים לבנות . לקראת סוף המופע זרקו על הקהל כמעין קצף- שלג ,שהיה נחמד מאוד.
אנחנו לא התלהבנו מהפסטיבל ודי השתעממנו. אבל שמעתי מאמהות לבנות שבנות יותר נהנות שם מאשר בנים. לשיקולכן.
ועוד הערה חשובה- אין כניסה למתחם עם עגלות!בחוץ אומנם יש מקום עם שמירה לשים את העגלה אבל לא כל אחת אוהבת את זה לשיקולכן אם להגיע עם עגלה בכלל. 
לפרטים שעות ורכישת כרטיסים- http://disney.2207.co.il/
לקריאה סקירות תערוכות ופסטיבלים לקיץ 2015 -

לגו פארק יולי אוגוסט 2015 תערוכת עולם הכרישים יולי אוגוסט 2015

תערוכת טריק ארט 2015

ערבי רחצה נפרדים בחמי געש-
 
לרשימת כל ההצגות ופעילויות לילדים בקיץ חינם- http://imacharedit.blogspot.co.il/2015/07/2015-bigvication2015.html
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה