יום ראשון, 21 בפברואר 2016

איך לאטום גג מטפטף בכוחות עצמך? נזילה מהגג לבית פיתרון, bg glu, איטום גג בייתי,

חורף גשמי ברכה - אך לפעמים גם נזק לצערינו.
דיירי הקומות העליונות בבתים או בבניינים לעיתים סובלים מכתמי עובש בתקרה / נזילות מהגג / אי איטום מוחלט בגג וכדומה.
דבר ראשון חובה חובה לדאוג כל חמש /עשר שנים (בהתאם לסוג האיטום גג) לעשות זיפות גג מקצועי . יש לציין שחובת דיירי כל הקומות להשתתף בעלות דבר זה.
אך מה קורה שעל אף הזיפות/ אי עשיית זיפות עד אסיפת הכספים מכל השכנים או כל סיבה אחרת נוצרת נזילה או חדירת מים לתקרת הבית?
דבר ראשון-לא להמתין ! לטפל מיד בבעיה! מאחר וכתם מים בתקרה מתפתח לעובש שמתפשט בבית ומיגור הבעיה לאחר התפשטותה קשה יותר .
אז מה עושים?
אנחנו הזמנו חומר איטום שנקרא " BG GLU" מקבוצת אשטרום-חומר שנמכר בכל טמבוריה וחנות לחומרי בניין .

BG GLU

BG GLU הוא ציפוי אקרילי גמיש לאיטום גגות רעפים וקירות. מדובר בחומר אטימה על בסיס תחליב אקרילי טהור. שנדבק היטב למשטחי עץ, בטון, פח גלי, לוח אזבסט, גגות אספלט ועוד.

החומר קל לשימוש על ידי התזה, הברשה או גלילה בשימוש בייתי. הציפוי על בסיס מים, אינו רעיל ובעלVOC מזערית. הייחודיות של BG GLU הוא שהוא שומר על הזדקנות מוקדמת ודליפות גג ומפחית התרחבות והתכווצות של גג במשך יום ולילה.ה-BG GLU מגיע בגוונים לבן, אפור, אדום, כתום וכחול. אנחנו בחרנו בצבע לבן. ואיך בעצם משתמשים? ראשית צריך להכין את התשתית, לשטוף את הגג או הקיר בלחץ מים גבוה ולהמתין לייבוש סופי. לאחר מכן למרוח BG GLU (אין צורך לדלל במים, החומר מוכן לשימוש) בשתי שכבות: שכבה תחתונה כ– 0.8 ק"ג למ"ר ושכבה עליונה כ– 0.7 ק"ג למ"ר.


ובמילים פשוטות- מטפסים לגג, שופכים את החומר על הקטע הבעייתי בשכבה עבה, מחכים לייבוש כמה שעות, ושופכים שכבה שניה. ולעשות זאת בימים חמים ולא גשומים כדי שהחומר יתייבש במהירות.

שיהיה חורף חם, נעים ויבש! וטפלו בבעיות כשהן קטנות לפני שיגדלו!
השלבים:

שכבה ראשונה



שכבה שנייה לאחר כמה שעות

 
 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה