יום שלישי, 23 בפברואר 2016

מרפאות אלה ellaclinic , שאיבת שומן, מתיחת בטן, שיקום רצפת אגן ועוד

פיתרונות אסתטיים, הגיע הזמן לדבר גם על זה.
במשך השנים הגוף שלנו משתנה - אם זה בגלל הריונות , לידות, וגם התבגרות טבעית .
לכל דבר יש פיתרון. תרשי לעצמך.
הזמינו אותי לבוא ולהתרשם מאלה קליניק ELLA CLINIC -שהחזון שלהם לתת פתרונות לבעיות שונות שיגרמו לכל אישה להרגיש טוב עם עצמה.

מדובר במרפאה אינטימית ונעימה. הצוות נחמד ומורכב מד"ר אייל שפירא - שהמרפאה היא פרי חזונו.
במפגש שנערך לנו הסביר לנו בנועם ד"ר שפירא על הפתרונות המוצעים במרפאה.

אם עד היום גם את התבוננת בפליאה כמוני בנשים מבוגרות בגיל אך נראות צעיר מאוד לגילן וחשבת-באיזה גנטיקה נפלאה הן בורכו? אז הגיע הזמן להתעורר ולהבין שזה לא רק גנטיקה-אלא גם טיפולים שנעשו ב"קפיצה למרפאה" וחזרה הביתה בלי שאיש ידע. כי כיום היום תחום של מתיחות בטן, מתיחת פנים,תיקונים אסטתיים לא רק  שייכים רק לעשירון העליון , מתברר שנשים מכל שכבות הגיל ומכל העשירונים מבצעים פעולות כאלו, הן בגלל שכיום יש יותר מודעות ליופי ואסתטיקה, והן מכיון שהטיפולים יותר קלים , זמן ההחלמה יותר קצר, והעלות אינה כבר בשמיים.

במרפאות אלה טיפולים אסתטיים בתחומי כירורגיה פלסטית, אסתטיקה רפואית,רפואת לייזר, גניקו-פלסטיקה, כירורגיה משחזרת ועוד
.

מאז הביקור במרפאה אני דוחקת באימי - שאם לעשות טיפול-אז רק שם!
ד"ר אייל שפירא

קחו לדוגמא את תחום שאיבת השומן- לאו דווקא לשמנות, גם לנשים ממוצעות ורזות עדיין יש אזורים שבהם מצטברים עודפים עקשניים המסרבים לעזוב-בירכיים הפנימיות, החיצוניות,בישבן,בבטן! אין אישה שלא מכירה זאת. כיום שאיבת שומן היא פעולה פשוטה לעומת פעם- אם בעבר לפני כ 30 שנה-שהתחילו את נושא שאיבות השומן, שאיבה היתה פעולה מסובכת ומשאירה עודפי עור, כיום, שאיבות השומן מרפאת אלה מתבצעים בטכנולוגיה חדישה-שאיבת שומן בעזרת לייזר, מה שיוצר שאיבה קלה יותר עם מינימום סימנים ומתיחה טבעית ויפה יותר של העור והחלמה מהירה. ומטרת השאיבה היא לא כדי להרזות-אלא כדי לחטב את הגוף במקומות יעודיים. השאיבה יחסית קלילה-מכניסים מזרק ששואב בין 4-5 ליטרים שומן ,נעזרים בלייזר ש"סוגר" ומחמם את המקום ומחטב את האיזור.
ומה לגבי צלקת?מדובר ב3-4 מ"מ במיקום מוסתר.לא משמעותי.

אז אם את מרגישה צורך בשאיבה -אל תחששי-מדובר בימנו בפעולה קלה יותר מאשר פעם , שווה לתאם בדיקה במרפאה ולשמוע על כך מיידע.

ראינו דוגמאות של נשים-לפני ואחרי טיפול במרפאה-וההבדל הוא עצום! עיצוב סנטר ועור מדלדל - באמצעות טיפול יחסית פשוט הפרופיל משתנה ללא היכר-מסנטר וצוואר מידלדלים ומקנים מראה מזדקן לפרופיל מתוח וצעיר.

אם זה ירכיים לא מחוטבות בעקבות השמנה או עיצוב מסויים של גוף- שאיבת שומן מקומית וקלה וירכיים מעוצבות עם פרופורציה.

בעקבות הגיל עור הלחיים לפעמים "נופל" . במרפאות אלה שוזרים חוט שקוף שנמס עם הזמן לאורך הלחי ו"מחזיק" את הלחי במקומה,מה שמקנה פנים מתוחות יותר -אגב, פעולה זו מחזיקה כ3 שנים .

במרפאה עוד מגוון סוגי התמחויות שתוכלו לקרוא באתר שלהם http://ellaclinic.co.il/
במפגש סיפרו לנו על המון תהליכים שעושים במרפאה, אך אני רוצה להתמקד דווקא בנושא שמטופל במרפאות אלה אך אין עליו הרבה דיבור בציבור שלנו מפאת צניעות.

כל הנושא של "שיקום רצפת האגן" שנגרמים הן מהריונות ולידות אך לא רק אלא הן מהתבגרות טבעית של הגוף גם ללא ההריונות והלידות.
מקרים שליובש בנרתיק, הרחבתו בעקבות לידה, רפיון של רצפת האגן שמובילה לדליפת שתן וגורם אי נוחות רבה לנשים רבות שלא מטפלות בכך.
נכון, לא נעים לדבר על זה , אבל צריך לטפל! ב"ה זכינו להביא ילדים לעולם, אך זכינו גם "במתנות" הקטנות האלו מסביב. ואין סיבה לסבול ! הטיפולים בתחום הזה מתבצעים גם באמצעות לייזר , חלק מהפתרונות לבעיות המציקות אלו מתבצעות ע"י גירוי מקומי בלייזר- פעולה לא פולשנית, ללא צורך בהרדמה או ימי אישפוז, פשוט להגיע "להפסקת צהריים" במרפאה ,לקבל את הטיפול ולהמשיך בשגרת היום בלי שאף אחד ידע.
כמה חבל לוותר על פעילות ספורטיבית, פחד מצחוק או התעטשות ואי נוחות רבה בחיי היום יום כאשר אפשר לטפל.
לטפל בעצמינו ולשפר את איכות חיינו זו לא בושה. גם אם מדובר בנושאים כאלו.
במרפאות אלה עוד מגוון טיפולים ופיתרונות אסתטיים בתחומים רבים- ניתוח אף, עיצוב ירכיים, מתיחת פנים, עיצוב הסנטר, טיפול חוטים בשיטת אפטוס, בניית קו לסת תחתונה ועוד.

מרפאות אלה
 
03-6341785
 
ויצמן 4 בית אסיה ת"א
 


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה