יום שלישי, 19 באפריל 2016

לטיול יצאנו !מה בתיק לקחנו? wallabe huggies one

עונת הקיץ בפתח -ואיתה הטיולים!
מה ניקח איתנו בתיק כשיוצאים עם הילדים-כי טיול בלי הילדים הוא לא טיול!
 

השיר הידוע ששיננו לנו מהילדות לפני היציאה לשמש : "כובע על הראש משקפיים בעיניים לשבת בצל ולא לשכוח-מים"!
אם כבר כובע ומשקפיים -חובה שיהיו אופנתיות!
מותג בילאומי בשם wallabe הגיע לארץ, מוצריו נמכרים בחנויות מובחרות(פירוט תמצאו בתחתית הכתבה) או באתר האינטרנט http://www.wallabe.net/  . למגוון הכובעים באתר-      http://www.wallabe.net/#!hat-shop/c16uo  למגוון המשקפיים ולמשקפיים שהזמנתי-      http://www.wallabe.net/#!sunglasses/ck5v
 משקפי השמש לילדים של מותג wallabe רב משקפי השמש בארץ מגנות מקרינת uv400 בלבד .אךמשקפי מספקות בדיוק את הגנה המלאה של UVA+UVB.חשוב מאוד בהגנה על עיניי ילדינו שהן רגישות יותר.
לwallabe  מגוון דוגמאות אופנתיות ומהממות גם של משקפי שמש לילדים ומבוגרים, וגם מגוון רחב של כובעים לנשים, גברים, וילדים!
הכובע שלנו הוא דגם ספורטיבי "דודי" . איכותי, יפה, שוקלת להשתמש בו גם !
דוגמן הבית


מחיר מומלץ לצרכן: משקפי שמש 39 ₪ כובעים 35-60 ₪

 כל המוצרים של מותג wallabe נמכרים ברשתות: SwimMix לבגדי ים, מורנה רמת השרון, רשת מורד, רשת לויטקס לבגדי ים וכובעים, בייבי קלאב, סאלי בייבי סכנין, בייבי לולי בצפת, פיצ'קלה טבריה, מרמלדה לוד, בייבילנד נתניה, טוהר בייבי עפולה, הממלכה הקטנה עפולה, ביגודים קרני שומרון, קינג בייבי בית שאן, רב-קט אילת, קטנטנים דימונה, מולי הוד השרון, בייבי שופ בת ים. ובאתרי תיירות מובילים.
למידע על נקודות מכר נוספות ולמגוון דוגמאות מהמם גם לכובעי נשים! ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.wallabe.net

 מה עוד נשים בתיק הטיול ?

הילדים עדיין לא גמולים? טיטולים בכמות חובה לקחת טיול! אי אפשר לדעת איך הילדים יפתיעו בוירוס או משהו... אני שמה בתיק קבוע טיטולי "האגיס אקסטרא קייר" החדשים , וכמובן חבילה חדשה ושלמה של מגבונים חובה! לניגוב ידים ,פנים, ולהתרעננות,ולהרגשה נעימה.

 הילדים בשלבי גמילה? או אפילו ילדים שעתה נגמלו? מומלץ לקחת תחתוני "פול אפס " של האגיס, נפתחים מהצד כך שקל להורדה, מעולה לנסיעות ארוכות שלילדים קשה להתאפק, וגם שינוי השיגרה בטיול יכול לגרום ל"פיספוסים". תהיו בטוחים וקחו תחתוני גמילה להרגשה רגועה לכם ולילדים!

  ועוד משהו חמוד, שלא תופס מקום או משקל בתיק-גודל של כרטיס אשראי ולא עבה , "אונה ישראל"  מוצר חדש לנטרול ריחות: ONA Card – תרסיס מנטרל ריחות קומפקטי בגודל של כרטיס אשראי, נוח ופרקטי לנשיאה לכל מקום – למשרד, לטיול, לרכב ועוד
ONA מכיל פורמולה ייחודית של שמנים אתריים אורגניים, לא רעילים ובטוחים לשימוש
 


 חובה בתיק, במיוחד כשמחתלים!
תרסיס בגודל קטן ,ניתן לשאת בקלות בכיס או בתיק לכל מקום.  בנפח של 12 מ"ל, ומתאים לנטרול מפגעי ריח בחללים קטנים כמו באוטו, בבית, במשרד, בטיול, בשירותים ציבוריים ועוד. ריסוס של 4-3 לחיצות לאוויר מנטרל ריחות של עישון, אשפה, בעלי חיים או כל ריח אחר.
נכון גאוני?
להשיג בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. (כגון חנויות לחיות– פט מן, אינטר-פט, חנויות הידרופוניקה ועוד. רשימת החנויות נמצאת באתר). לחילופין אפשר לרכוש את המוצרים באתר החברה
www.onaisrael.co.il
 

בברכת טיול בטוח ומהנה!!!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה