יום שלישי, 13 ביוני 2017

בקבוקי B FREE מסדרת me למניעת גזים לתינוקות, bfree

מי לא מכירה את בקבוקי BFREE ? (שאגב נקראים B FEE שהינו קיצר של המונח FREE BISPHENOL A שכן החברה הייתה הראשונה בעולם להציע מוצרי תינוקות ללא הכימיקל ביספינול a ויצרה את המהפכה והתודעה הציבורית בשימוש של מוצרי תינוקות ללא ביספינול !! תודו שזה חדש לכם, גם לי!)

בקיצור, חברת Bfree משיקה סדרת בקבוקים חדשה , לדברי היצרן-"צבעונית שלא תשאיר שום פעוט אדיש! בקבוקים חדשים המציעים את יתרונות הטכניים של בקבוקי Bfree ובעלי טוויסט בעיצוב: צבעוניות רכה וסדרת חיות מאוירות. מתאימים לתינוקות החל מגיל 3 חודשים, בנפח של 260 מ"ל, בעלי פטנט מנגנון האוורור המלא למניעת ואקום, פטמה אורתודנטית רכה ופלסטיק בטוח, ללא BPA"
 אז בדקנו אם היצרן עומד בדיבורו ונתנו להתנסות לבייבי בוי מתוק בן ארבעה חודשים.
אני נראה לכם מרוצה?
בייבי בוי סובל כמו רוב התינוקות משאיבת אוויר בזמן האכילה מבקבוק ,מה שגורם לו לבטן נפוכה , גזים , קוליק ופליטות בגל הכיסי אוויר. יש לציין שבייבי בוי אינו יונק מצטיין אלא מתקשה באכילה- תמיד נוזל לו מהצדדים.

בהתחלה כשראיתי את הבקבוק החדש על חלקיו - אודה שקצת התבאסתי, כי אני באופן אישי שונאת המון חלקים לשטיפה בבקבוק , אבל משראיתי איך בייבי בוי אוכל יפה מהבקבוק, ולשם שינוי לא נוזל לו מהצדדים (ואין קשר לחור בפיטמה, זו צורת היניקה שלו) , מה גם שבאמת זה מפחית אכילת אוויר! לאחר האוכל נתן גרפס קטנטן ומזערי כיאה לפעוט קטן ולא כמו תמיד גרעפס שלא מבייש גבר בן שישים (-: .כך ששוה לי עוד שטיפת חלק אחד ולקבל בתמורה בייבי רגוע.

הבקבוק-

 החלק הנוסף היחיד לעומת בקבוק אחר- החלק הלבן המחורר שהינו מנגנון הסיליקון למניעת כניסת אוויר. החלק הלבן האטום הינו דיסקית אטימה דוקא שימושית מאד כשמכינים בקבוק ושומרים במקרר.


בקבוקי Bfree הם הבקבוקים היחידים בעלי מערכת אוורור מלאה, המאפשרת זרימה של אוויר מבחוץ לתוך הבקבוק - המסייע למניעת היווצרות הוואקום, הגורם לגזים וקוליק ואף עלול לגרום לדלקות אוזניים. הבקבוקים מגיעים עם פטמת סיליקון אורתודנטית רכה וגמישה ליניקה קלה ונעימה. הבקבוקים מתאימים מגיעים בנפח של 260 מ"ל, בעלי פטנט מנגנון האוורור המלא למניעת ואקום ופלסטיק בטוח ללא BPA.
ועכשיו הבקבוק והצבעוני היפה הזה במחיר השקה של 38 ש"ח-אז נצלו את מחיר ההשקה וקנו עוד עכשיו !

להשיג בניו פארם ובחנויות המתמחות.
 
לפרטים נוספים בקרו באתר bfreebaby.co.il.

 



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה