יום חמישי, 23 בנובמבר 2017

חדש על המדף בקולינריה- כסלו התשע"ח newfood

צרכניות יקרות
סקירת כל מוצרים החדשים בתחום המזון לחודש זה.

"דורות" משיקים עשבי תיבול לבישול איטלקי  נקי מחרקים

מי לא מכירה את הסיטואציה שהיא מכינה מאכל , ולפתע מגלה שחסר לה ירק כלשהוא, כשמדובר בגזר עגבניה וכדומה אפשר בקלות להשאיל מהשכנים, אבל כמדובר על עשבי תיבול ספציפים כמו כוסברה פיטרוזיליה וכדומה לא תמיד יש זמין במקרר, ולפעמים בשביל כף ירק חבל לרכוש שקית שלמה שעלותה יקרה כי היא נקייה מחרקים. לכן אני ממליצה על מוצר שהוא חובה במקפיא- עשבי תיבול קצוצים . ואם את אוהבת להכין מאכלים מהמטבח האיטלקי באופן שוטף כמו פיצות ,לזניות, רטבי עגבניות וכדומה. עכשיו יש לך מגשית מוכנה ומחולקת עם עשבי תיבול לבישול איטלקי!
ללא חשש תולעים ובכשרות מהדרין. חפשו את מוצרי "דורות" במקפיאים בחנויות הסמוכות לבית!

קמח חיטה לבן בהיר באריזה מעוצבת וחגיגית לחנוכה וקופסה מהודרת לאחסון הקמח בעיצוב תואם מבית "הטחנות הגדולות של א"י!

חנוכה קרב ובא, ואיתו המוצרים היחודיים לו!
הטחנות הגדולות של א"י מצטרפים לחגיגה עם קמח חיטה לבן בהיר באריזת רטרו של דונאטס.
נמכר באריזת קמח לבן בהיר במחיר הרגיל בדר"כ בין 5-3 ₪ (לאריזה של 1 ק"ג). מחיר קופסת הפח משתנה בין החנויות השונות והמבצעים בין 18-15 ש"ח. הקמחים בכשרות בד"ץ כמובן.
להשיג ברשתות, בחנויות ,ועכשיו באופצייה נוספת -
אפשר גם להזמין במשלוח ישיר דרך האתר או בטלפון 04-8672137. מידע נוסף – בדף הפייסבוק של הטחנות הגדולות.

חדש מאסם- סדרת מרקי חורף מופחתי נתרן!

ישנם כאלה שלא יכולות בלי אבקת מרק בתבשילים ובמאכלים. אסם קלטו גם את הטרנד האופנתי והבריא של שימוש בחומרי גלם במטבח הבייתי בריאים יותר. והשיקו - מרק בטעם עוף זך בכשרות בד"ץ 33% פחות נתרן מהרגיל.
כמו כן השיקו מרק עדשים מרכיבים טבעיים בלבד. אנו מברכים את אסם על הצעדים לשמירת בריאותנו מבלי לפגום בטעם!

חדש מאחווה רוגעלך – מאפה שמרים  במילוי בטעם שוקולד-עם המלצת חימום לפני ההגשה! 

 

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה עוגיות חדשות וטעימות בסדרת המאפים מתוצרתה: רוגעלך – מאפה שמרים במילוי בטעם שוקולד. עוגיות הרוגעלך החדשות מבית אחוה עשויות מבצק שמרים פריך ממולאות קרם שוקולד, נימוחות בפה ובעלות טעם עשיר של אפייה ביתית. העוגיות משווקות באריזת נוחות של 400 גרם, מתאימות לאירוח וכקינוח מפנק לצד שתייה קרה או חמה. רוגעלך מתוצרת "אחוה" יימכרו במחיר שווה לכל נפש של 7-8 שקלים לאריזת 400 גרם ומומלץ לחמם לפני ההגשה . כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

חברת "אחוה" משיקה סדרת מוצרי חלוה חדשה חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות חלוה פירות יבשים, דבש ושקדים, תפוז ופולי קקאו, שיש ופולי קקאו ופיסטוק!




חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת סדרת מוצרי חלוה חדשה: חלוה רכה עם מגוון תוספות ייחודיות וחדשניות. בין טעמי החלוה שישווקו, פירות יבשים, דבש שקדים, תפוז ופולי קקאו, פיסטוק ועוד. החלוה תשווק במיכלים של 3 ק"ג שבהפיכתם נראים כעוגה עשירה ויפיפייה. בנוסף, תשווק החלוה גם במארז מוכן, מגשית ארוזה במשקל 200 גרם

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 8 שקלים, מחיר היכרות: 5 – 6 שקלים לאריזת 200 גרם.שווה וטעים כפי שנראה!


חלווה קקאו במשקל מבית אחווה
בברכת חורף גשום ובריא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה