יום שבת, 25 בנובמבר 2017

מיקרופון חכם לילדים – מבית ספרק טויס -מתנה לחנוכה , מתנה לילד בן ארבע, מתנה מומלצת לילדים! sparktoys

תראו איזו מתנה נפלאה הילדים קיבלו והפכו את כל שעות אחה"צ הגשומים בבית לחגיגה!
מיקרופון צעצוע מבית "ספרק טויס".
מיקרופון צעצוע


במה מדובר?
במיקרופון מיוחד לילדים, מגיע בצבע ורוד לבנות או כחול לבנים, המיקרופון לא עם כבל מסורבל אלא על סוללות- ככה הילדים חופשיים לשחק איתו ברחבי הבית או אפילו בגינה בחוץ.
במיקרופון יש שירים עם מילים, את אותם שירים בלי המילים-מה שנקרא "קריוקי", כפתור למחיאת כפיים שהילדים התלהבו ללחוץ עליו שוב ושוב ולשמוע איך מוחאים להם כפיים, ואופציה להשתמש במיקרופון כרמקול לכל דבר ולשיר איתו.
במארז יש גם כבל ורוד שאותו אפשר לחבר בין המקרופון לmp3  ולשים איזה שירים שרוצים ושירים שהילדים אוהבים במיוחד. הילדים שלי בחרו בשיר "אני מאמין בניסים" של שוואקי שהיה לנו באמפי3 ושרו שוב ושוב בהתלהבות עם המיקרופון.
היתרון הענקי במיקרופון זה שהוא לא מחובר למערכת שמע כמו מיקרופון אחר כך שהעוצמה שלו מוגבלת. השכנים וגם אנחנו ההורים לא סבלנו מעוצמות אדירות של שירה.

מתנה מומלצת לגלאי שלוש + עד גיל שש שבע . במאמר מוסגר נציין שגם אנחנו ההורים השתמשנו במקרופון ועשינו קריוקי עם הילדים, כי בכל אדם מסתתר זמר קטן שמחפש הזדמנויות לפרוץ(-:
מחיר המקרופון כ70 ₪ וניתן למצוא ברשתות השונות.
אז אם חיפשתם מה להביא לנכדים ,אחיינים או לילדים שלכם לחנוכה – אין צורך להתאמץ כי הבאנו לכם רעיון מעולה .הנאה לילדים ולגדולים-מובטחת!
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה